Onze werkwijze

Gelukkig bestaat er bij ons niet zoiets als één manier van werken. Wij zijn een dynamische organisatie en elke opdracht wordt uniek uitgewerkt. Wij vinden een persoonlijke benadering en betrokkenheid voor elk project van groot belang. Wij zien onze opdrachtgever als een partner waar je samen mee op zoek gaat naar de beste manier van werken. Afhankelijk van de opdracht werken we samen met een architecten- of projectmanagementbureau. DURF Projectinrichting is een creatieve kennispartner op het gebied van projectmeubilair en maatwerk. Wij staan voor "doen". Het woord DURF zegt iets over hoe het anders kan en het toont lef. Wat ons drijft is om u te helpen om een betere en plezierige werkomgeving te creëren.

“Een prettige werkomgeving is een belangrijke reden voor behoud van personeel
en het aantrekken van nieuw talentvol personeel”

 

Stappenplan in het kort
Alles begint met de eerste kennismaking wat bepalend is voor alle vervolgstappen. Voor ons is het van groot belang dat er een juiste klik is en dat we als partners samen kunnen werken. In een tweede ontmoeting en de daarop volgende gaan we aan de slag. Afhankelijk van de situatie en omvang van het project werken wij graag samen met uw eigen (interieur)architect of kunnen wij er voor u in bemiddelen. Wij beschikken over een groot netwerk van BNI interieurarchitecten en kennen hun specialismen. Door samen te werken kom je tot het beste en onderscheidende eindresultaat. DURF Projectinrichting kijkt mee op het gebied van (design)meubilair, maatwerk, budgetbewaking, wet- en regelgeving, arbo normen, trends en denkt mee over het gebruik. Zodra de meubels gekozen zijn, kunnen wij een proefplaatsing voor u organiseren. Zodra ons de opdracht gegund is zorgen wij voor het plannen, leveren en monteren (vanuit ons logistiek centrum) van het meubilair. Onze gediplomeerde werkplek-adviseurs geven indien gewenst na oplevering een zit- en werkplek instructie. DURF Projectinrichting streeft altijd naar het uiterste en blijft ook na de oplevering met u in contact. Na het ingebruiknemen kun je echt beoordelen hoe de ruimte geabsorbeerd wordt. Vanaf dit punt kun je werken aan verbeteren, aanpassen en innoveren. 

Ons logistiek centrum
Vanuit ons logistiek centrum ontvangen wij de leveringen van al onze leveranciers. Op deze manier zorgen wij ervoor dat er bij u maar 1 levering plaatsvind en dus niet allerlei verschillende leveranciers langs komen.  Aansluitend werken wij met één vast montage team welke VCA gecertificeerd zijn en jarenlange ervaring hebben. Bij elk project is er tijdens de uitlevering een projectmanager aanwezig zodat alles gestructureerd verloopt en u één aanspreekpunt heeft. Al onze projecten worden schoon opgeleverd en samen met u gecontroleerd. Wij laten geen rotzooi achter en nemen het mee. Tevens zorgen zij ervoor dat het afval duurzaam verwijderd wordt.

Wij vinden dat
- Goede service niet voldoende is; het moet uitstekend zijn.
- Prijs in verhouding moet staan tot de kwaliteit.
- Snel reageren heel normaal is.
- Garantie en na-levergarantie vanzelfsprekend is. 
- Goede ideeën moet je kunnen delen.
- Wat je zegt ook waar moet maken; afspraak is afspraak.

Door onze ervaring weten we dat 
- De gebruiker de expert is en deze de werkzaamheden en organisatie beter kent dan wie dan ook. 
- Een plan imperfect mag zijn. De gebruiker zal deze ruimte nodig hebben om zijn ideeën te implementeren. 
- Investeren in interieur en werkomgeving investeren is in het welzijn van je medewerker.
- Door inspirerende ruimtes te verbinden je imago / huisstijl en cultuur kunt versterken. Het verhoogt de productiviteit en verlaagt het ziekteverzuim.
- Je geen ander bedrijf bent als alles er staat. De verandering heeft tijd nodig en vereist inspanning en coördinatie vanuit het bedrijf.
- De gebruiker moet gaan begrijpen hoe de nieuwe inrichting voor hem / haar werkt en welke voordelen het hem / haar biedt.
- De traditionele werkplek afneemt. De gemiddelde verhouding van het hebben van een bureau is 70 staat tot 100 en er ontstaan dus andere behoeftes.